خرید پستی جا اسکاچی مدل ایرانی | خرید اینترنتی کالا MZPC

جا اسکاچی مدل ایرانی
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 80,000  تومان
خرید پستی

جا اسکاچی مدل  ایرانی

برای داشتن فضایی مناسب و کار آمد در آشپزخانه خود ، بهترین روش انتخاب مناسب ترین وسایل می باشد. همیشه برای اسکاچ ها و سیم های ظرفشویی جای مناسب پیدانمیکنید یا اگر برای شامپو و وسایل حمام ، جا کم می آورید ، ایده آل ترین گزینه استفاده از استند وسایل می باشد.

این استند مناسب برای اتصال به هر نوع شیرآلاتی می باشد. میتوانید این استند را به شیرظرفشویی، دوش حمام و... نصب کنید و از کاربرد آن بهره مند شوید. این استند برای قرار گیری اسکاچ ،سیم ظرفشویی، لیف درحمام ، شامپو،مایع ظرفشویی، پارجه، حوله و... مناسب می باشد. بدون هیچ گونه سختی و سوراخ کردن دیوار میتوانید این وسیله را به راحتی به شیرآلات متصل کنید و با پیچی که کنار این جا اسکاچی تعبیه شده است آن را محکم کنید.

این جا اسکاچی دارای طول ۱۷ سانتی متر و عرض ۱۰ سانتی متر می باشد. به راحتی تعداد زیادی از وسایل را درخود جا میدهد. با توجه به جنس فلزی محکمی که دارد تحمل وزن ِآن بسیار بالا می باشد. این محصول با روکش ضدزنگ پوشانده شده است و به هیچ عنوان زنگ نمیزند. بهترین انتخاب برای استفاده از حداقل فضا می باشد و وسایل گوناگون و متفاوتی را میتوانید در این استند قرار دهید. همچنین میتوانید لیف و حوله خود را از این استند آویزان کنید. 

قیمت این محصول80000 تومان



قیمت : 80,000  تومان
خرید پستی