خرید پستی جا عودی طرح ماهی fish | خرید اینترنتی کالا MZPC

جا عودی طرح ماهی fish
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 180,000  تومان
خرید پستی

جا عودی طرح ماهی fish

استفاده از عود برای افرادی که در طول روز با استرس و فشار کاری زیادی مواجه بوده اند بسیار مناسب است . به ویژه عود های آبشاری که در انواع مختلف آنتی استرس ، عطر های وانیل ، جنگل بارانی و .... تولید شده اند که هر کدام رایحه مخصوص خودش را دارد و هوای محیط را آغشته به آرامش و زیبایی می کند . اگر از طرفداران عود های آبشاری هستید؛ حتما میدانید که حین روشن کردن عود های آبشاری چه میزان دودی را از خودش آزاد می کند برای همین با استفاده از جا عودی های خلاقانه و فوق العاده شیک میتوانید شکل آبشاری دود های این عود را بهتر نمایان سازید و آرامش بیشتری از ظاهر زیبای آن نیز دریافت کنید. بهترین گزینه برای زیباسازی دکور منزل می باشد.

این جا عودی با طرح ماهی زیبایی خاص و کلاسیکی دارد که با قرار دادن عود آبشاری در جای مخصوص خودش ، مشاهده میکنید که مسیر حرکت به دود به زیبایی جهت میدهد و جلوه چشمگیری را ایجاد میکند. مناسب برای استفاده در مهمانی ها ، خلوت های با آرامش خود و معطر سازی فضای خانه می باشد. ابعاد این محصول : 16×16 سانتی متر و جنس جاعودی طرح ماهی از سرامیک است بسیار مقاوم و خوش ساخت ‌طراحی شده است. همچنین این محصول انتخابی زیبا و شیک برای هدیه دادن به دوستانتان می باشد.

قیمت این محصول180000تومان



قیمت : 180,000  تومان
خرید پستی