خرید پستی پنکه عروسکی | خرید اینترنتی کالا MZPC

پنکه عروسکی
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 160,000  تومان
خرید پستی

پنکه عروسکی

دغدغه مقابله یا کنار آمدن با گرمای تابستان یکی از جدی‌ترین مسائلی است که هر سال همه افراد با آن درگیر هستند. اما خنک ماندن و پیشگری از گرمازدگی کار مشکلی نخواهد بود، به شرط آن‌ که وسایل سرمایشی مناسب برای هر محیط و در هرجایی وجود داشته باشد. یکی از بهترین وسایل خنک‌کننده که به عنوان یک مکمل کنار وسایل سرمایشی دیگر قرار دارد پنکه رومیزی است.این پنکه با ابعاد کوچک خود می‌تواند افراد را در هر محیطی همراهی کند.

این پنکه ویژگی های مختلفی دارد از جمله: امکان تنظیم سرعت باددهی کوچک و قابل حمل باامکان استفاده در محل کار و اداره دارای پایه رومیزی دارای بندگردنی قابل شارژ چراغ خواب پنکه طرح فانتزی دارد و همچنین برای اتاق کودکان این فن طراحی زیبا و منحصر به فردی دارد و فضای بسیار کمی را اشغال می نماید.به عنوان مثال در فصل گرم سال قرار دارید و اگر شما فرزند کوچکی دارید و برق به هر دلیلی قطع شود شما با استفاده از این پنکه می توانید کودک خود را خنک نگه دارید.

•برای این پنکه کوچک که ظاهری شبیه به خرگوشو خرس زیبا و فانتزی دارد، یک پایه در نظر گرفته است که می توانید با نصب آن از پنکه به عنوان یک پنکه رومیزی استفاده کنید و در غیره این صورت مانند پنکه دستی باشد.  •بیسوس همچنین برای حمل راحتتر پنکه توسط کاربر، یک بند آویز گردنی تعبیه کردهاست که می توانید با نصب آن روی پنکه، آن را دور گردن خود آویزان کرده تا هر زمان که احساس گرما کردید، روشن نمایید. پنکه diondi بسیار زیبا و مقاوم می باشد و به این زودیا این فن کوچک فرسود نمی شود با داشتن ابعادی کوچک و وزن کمی که دارد  شما می توانید آن را در کیف خود بگذارید و حمل نمایید. این پنکه کیوت مجهز به یک باتری 1500 میلی آمپری می باشد. با کمک کابل USB می توانید به راحتی آن را شارژ کنید و مدت طولانی از پنکه استفاده کنید .درون این پنکه یک چراغ led تعبیه شده است و با به حرکت در آمدن پنکه این چراغ روشن می شود و نمای بسیار زیبا و متفاوتی  را ایجاد می نماید و همچنین ساختار این فن از پلاستیک و فلز می باشد و همانطور که گفته شد شما می توانید این فن کوچک را در دست بگیرید و یا آنکه آن را روی میز قرار دهید.

در گرمای تابستان علاوه بر کولر و سایر وسایل خنک کننده، هیچ چیز به اندازه یک باد خنک و مستقیم چهره ی شما را شاداب و خنک نمی کند! هنگامی که می خواهید روز خود شروع کنید، یا زمانیکه در محل کارتان سرگرم کار و فعالیت هستید، یا در مسیر سپری کردن یک بعدازظهر گرم تابستانی هستید، پنکه دیوندی است که می تواند شما خنک کند. این پنکه با قرار گیری روی میز اینکار را به خوبی انجام می دهد. با طراحی منحصر به فردش به سلیقه تمام افراد سازگار است و با نوردهی و رنگ های جذابی که دارد ؛ در شب جلوه زیبایی را ایجاد خواهد کرد.

قیمت این محصول160000تومان



قیمت : 160,000  تومان
خرید پستی