خرید پستی دستگاه بخور سرد طرح قطره --- سری 1 | خرید اینترنتی کالا MZPC

دستگاه بخور سرد طرح قطره --- سری 1
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 950,000  تومان
خرید پستی

نام دستگاه بخور سرد 
کاربرد تبخیر آب به روش اولتراسونیک  و رطوبت دهی به فضای اتاق
قابلیت بخور دهی انواع رایحه های درمانی
مزایا ممانعت از سرایت بیماریهای فصل سرما
میزان بخار دهی 280 میلی لیتر در ساعت
مخزن آب 2 لیتری
ابعاد ٢١/٥*١٦
ویژگی خاموش شدن خودکار دستگاه پس از اتمام آب
کیفیت دوام بالا

عنوان دستگاه بخور خانگي براي بسياري از افراد تنها يادآور وسيله‌اي براي درمان بيماري‌هاي فصلي مانند سرماخوردگي است؛ اين در حالي است كه بخور سرد و بخور گرم هركدام مي‌توانند تاثيرات و عمل‌كردهاي متفاوتي در محيط‌هاي بسته‌ي كار و‌يا زندگي داشته باشند.
در اين مطلب اطلاعات بيشتري راجع به تفاوت بخور سرد و گرم و همچنين مزايا و معايب استفاده از آن‌ها خواهيم گفت. 

پس از گذشت حدودا 130 سال از ساخت اولين اتومبيل بنزيني در آلمان، اين روزها در بسياري از خيابان‌هاي شهر تردد اتومبيل‌هاي زيادي را شاهد هستيم كه به طور حتم تاثيرات مضري بر پاكيزگي هواي شهر دارند؛ در كنار اين موضوع گسترش زندگي شهرنشيني و وجود كارخانه هاي مختلف در حواشي شهر هم در افزايش آلاينده هاي موجود در هوا بي‌تاثير نبوده است.
تاثيرات منفي و مضر آلاينده هاي هوا علاوه بر سيستم تنفسي روي پوست و مو هم كاملا محسوس بوده؛ هرچند تا به حال تحقيقات جدي‌اي در اين زمينه صورت نگرفته اما مطالعات پزشكان نشان داده كه با افزايش سرب در هوا به صورت فصلي، مراجعه بيماران در زمينه‌ي حساسيت‌هاي پوستي هم بيشتر مي‌شود كه اين موضوع با استفاده از دستگاه هاي بخور كمي قابل حل خواهد بود.
علاوه بر افزايش ميزان بخار موجود در هوا، يكي از اصلي‌ترين دلايلي كه باعث استفاده‌ي افراد از دستگاه هاي بخور مي‌شود بهبود دادن حساسيت‌هاي فصلي، آسم، كاهش آبريزش و سوزش بيني و موارد مشابه است. 

با ايجاد بخار ملايم و رطوبت سرد در فضا هوايي مطبوع و دلپذير را فراهم مي نمايد. اين دستگاه بخصوص براي مناطق خشك بسيار مناسب مي باشد.  این دستگاه داراي مصرف برق پائين مي باشد. اين دستگاه قابليت ايجاد بخار سرد را دارا مي باشد. رطوبت ساز  بر اساس سيستم ارتعاش امواج ماوراء صوت يا همان التراسونيك عمل كرده و قطرات آب را به ذرات بسيار ريز تبديل مي كند. سپس ذرات توسط موتور و فن دستگاه در هوا پخش مي شوند. ظرفيت مخزن رطوبت ساز 280 میلی ليتر مي باشد. اين مخزن قابل جدا شدن از بدنه بوده و مي توان به سهولت آن را پر كرد. 
قابل استفاده در محيط كار ، اتاق خواب و ...  لازم به ذكر است كه بخار آب به نقطه جوش رسيده عملاً براي محيط مضر است و باعث فراهم شدن شرايط رشد باكتري و ميكروب مي‌شود. به همين دليل است كه در اين دستگاه از سيستم اولتراسونيك براي توليد بخار و رطوبت استفاده شده است.

شدت بخار خروجي دستگاه قابل تنظيم با سرعت هاي مختلف مي باشد كه مي توان آن را با استفاده از انتخاب گر واقع بر روي بدنه تنظيم نمود. دكمه انتخاب گر را در جهت عقربه هاي ساعت بچرخانيد تا چراغ power به رنگ سبز روشن گردد. در اين حالت دستگاه روشن شده و شروع به ايجاد رطوبت نمايد. با چرخش بيشتر دكمه مي توان ميزان رطوبت دهي دستگاه را افزايش داد.

قیمت این محصول 950000تومان

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.
تمامی سفارشات تهران کمتر از 72 ساعت با پیک ارسال میشود و نحوه ارسال شهرستان ها به دو صورت پست پیشتاز(بین 3 تا 4 روز) و سفارشی(بین 5 تا 7 روز) می باشد.


قیمت این محصول 950000 تومان


قیمت : 950,000  تومان
خرید پستی