خرید پستی استند دستمال کاغذی brak | خرید اینترنتی کالا MZPC

استند دستمال کاغذی brak
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 160,000  تومان
خرید پستی

استند دستمال کاغذی brak

امروزه جا دستمال کاغذی ها با اشکال و دیزاین های متفاوتی به بازار عرضه میشوند.اما بعضا به علت زیبای ظاهری به صورت افراطی شکیل درست شده اند و مناسب بسیاری از مکان ها نیستند.به همین خاطر تعداد اندکی از جا دستمال کاغذی ها هستند که ظاهری مینیمال و در عین حال شیک داشته باشند که مناسب هر مکانی باشند.


این جا دستمال کاغذی ایکیا به علت ظاهر ساده ،شیک و مینیمال خود و همچنین جنس فلزی آن مناسب خانه،اتاق خواب،سروی بهداشتی و مغازه ها و …می باشد.از طرفی به علت ترکیب رنگ سیاه و سفید خود به خوبی با هر ترکیب رنگ و دکوراسیونی مچ میشود و جلوه زیبایی به محل میدهد.


همچنین این جا دستمال کاغذی به علت اندازه کوچک و طراحی خاصی که دارد کوچکترین فضا را اشغال میکند.این جا دستمالی تصاویر و طراحی های مختلفی روی خود دارد که شما میتوانید مطابق با سلیقه خود و دکوراسیون مدنظرتان جا دستمال کاغذی مناسب خود را از بین تمام این طراحی های زیبا و جذاب انتخاب کنید.

قیمت این محصول160000تومان



قیمت : 160,000  تومان
خرید پستی