خرید پستی دستگاه مرطوب کننده هوا CALANDIS | خرید اینترنتی کالا MZPC

دستگاه مرطوب کننده هوا CALANDIS
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 250,000  تومان
خرید پستی

دستگاه مرطوب کننده هوا CALANDIS

در مناطق خشک زندگی برای بسیاری از افراد بسیار دشوار است که منجر به خشکی پوست، خشکی گلو ومجاری تنفسی و بروز سردرد میشود. همجنین خشکی زیاد آسیب زیادی به وسایل منزل نیز میزند. 

با کمک این دستگاه مرطوب کننده میتوانید در جلوگیری از بروز این مشکلات ، بیماری های پوستی و گلودرد های صبحگاهی نقش داشته باشید. این دستگاه علاوه بر ویژگی رطوبت ساز، دارای چراغ در بخش پایین می باشد که رنگ ملایم زرد و دلنشینی را ایجاد میکند. این دستگاه به ویژه مناسب کودکان می باشد و محیط اتاق فرزندتان را باکیفیت هرچه تمام می سازد. نور گرم نرم 2 وات، بدون خیره کننده، راحت برای چشمان کودک یا آلود، همراهی خوب برای شب زنده داری مادران، و کار بی صدا باعث می شود هنگام خواب مزاحم نشوید.
ایمن: با ظرفیت 300 میلی لیتر، می تواند برای مدت طولانی دوام بیاورد، پس از اتمام مخزن آب و بلند شدن مخزن، برای محافظت از دستگاه به طور خودکار خاموش می شود. این دستگاه دارای ابعاد 12 در 7.5 سانتی متر است. با کابل usb به سرعت شارژ میشود.

قیمت این محصول250000تومان

 



قیمت : 250,000  تومان
خرید پستی