خرید پستی ست مانیکور طرح apple | خرید اینترنتی کالا MZPC

ست مانیکور طرح apple
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 110,000  تومان
خرید پستی

ست مانیکور طرح apple

زیبایی و مرتب بودن ناخن ها از نکات مهم برای ایجاد زیبایی ظاهری می باشد.با کمک مانیکور کردن شما میتوانید ناخن های زیبا و مرتبی برای دستانتان رقم بزنید. به همین دلیل میخواهیم مشخصات و محتویات محصول ست مانیکور طرح اپل را باهم بررسی کنیم که بسیار پرکاربرد و محبوب می باشد.

شما عزیران می توانید با کمک این ست مانیکور ، به راحتی ناخن های خود را مانیکور کنید و از زیبایی آنها لذت ببرید و خودتان را برای انواع مهمانی و مراسم ها حاضرکنید. این ست بسیار کامل است و برای ناخن ها دست و پا مناسب می باشد. با این پک کامل مانیکور ، در زمان و هزینه های اضافی خود صرفه جوبی کنید و به راحتی و با سلیقه خودتان ناخن های خودتان را مرتب کنید و لذت ببرید. این ست دارای 9 ابزار می باشد که برای ناخن های پا و دست بسیار کاربردی هستند. این ابزار شامل : ناخن گیر ، قیچی با سرمنحنی ، موچین انبری ، سوهان ، ابزار مخصوص تمیزکردن زیر ناخن و ابزار های تمیزکردن  پوست های دورناخن و روی ناخن .

این محصول دارای درب اکرلیکی شفاف می باشد که طرج اپل دارد . بسته بندی این محصول در رنگ های مختلف سبز ، بنفش و  صورتی طراحی و تولید شده است. همچنین این محصول دارای  پک کارتونی نیز می باشد و درنتیجه برای کادویی و هدیه به عزیزانتان بسیار شیک و منحصر به فرد می باشد. مناسب برای استفاده در منازل و سالن های زیبایی . وزن سبک  و ابعاد مناسب ، قابلیت حمل آسان و راحت . طراحی ظاهری زیبای این ست باعث زیبایی ظاهر میز و دکور محیط خواهد شد. جنس ابزار های به کارگرفته شده در این پکیج بسیار باکیفیت ، بادوام و ضد زنگ می باشد.

قیمت این محصول110000 تومان



قیمت : 110,000  تومان
خرید پستی