خرید پستی شات پیلت چوبی گرد pilet | خرید اینترنتی کالا MZPC

شات پیلت چوبی گرد pilet
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 130,000  تومان
خرید پستی

شات پیلت چوبی گرد pilet

برای همه افراد نحوه پذیرایی از مهمان بسیار مهم است . همچنین در زمان های جشن و شادی ، پذیرایی ها و نحوه سرو غذا برای مهمانان بسیار مهم و در اولویت است. برای اینکه بتوانید مهمانداری عالی و پذیرایی بسیار شیک و جذابی داشته باشید؛ بهترین راه استفاده از ظروف ویژه پذیرایی می باشد. یکی از پرطرفدارترین ظروف ، شات پیلیت یا همان سینی چوبی مزه می باشد.

سینی چوبی مزه ، دارای ۶ جایگاه برای قرارگیری لیوان نوشیدنی می باشد. قطر این سینی ۳۷ سانتی متر است . جایگاه های زیادی برای قرار گیری مزه و انواع غذا و فینگر فود ها می باشد. با کمک این سینی میتوانید مقادیر زیادی از غذاها و نوشیدنی هارا قرار دهید و به زیبایی و شیوه منحصر به فردی آن را سرو کنید. جنس این سینی از چوب بسیار مرغوب می باشد و به راحتی پس از استفاده میتوانید شستشو دهید. سینی همه کاره قابل سرو انواع تنقلات در مهمانی ها و مجالس می باشد.

قیمت این محصول130000تومان



قیمت : 130,000  تومان
خرید پستی