خرید پستی لامپ اضطراری آهنربایی | خرید اینترنتی کالا MZPC

لامپ اضطراری آهنربایی
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 60,000  تومان
خرید پستی

لامپ اضطراری آهنربایی

شاید برای شماهم پیش آمده باشد هنگامی که برق قطع می‌شود یا در مکانی که به برق دسترسی ندارید محبور شوید بروید مثل انباری ها، پیکنیک های شبانه یا هنگام تعمیر یک وسیله درشب به شدت به برق احتیاج دارید . در این زمان ها نمی توانید از شمع استفاده کنید زیرا به سرعت آب می شود همچنین اکثر چراغ قوه های دستی نور کافی ندارند.

برای همین لامپ اضطراری مناسب ترین وسیله است  در زمانیکه برق می رود و هیچ چراغ یا شمع نمی‌تواند فضای خانه را به خوبی روشن نماید. این لامپ داری قسمت آهنربایی در قسمت پشتی خود می باشد و به راحتی به سطوح فلزی وصل میشود .همچنین می‌توانید با کمک چسب دوطرفه این لامپ را به انواع سطوح وصل کنید. این لامپ دارای ابعاد 10×1.7×8سانت و وزن 100گرم می باشد. بنابراین به راحتی درهمه مکان ها جامی شود و قابل حمل است. شکل حبابی ویژه لامپ باعث شده است که زاویه نوردهی آن را 360 درجه باشد. کافیست سه عدد باتری نیم قلمی را در محفظه لامپ قراردهید و از نوردهی قدرتمند دوعدد LED درون این لامپ استفاده کنید. LED درون این لامپ پرنور با عمرطولانی و درعین حال کم مصرف می باشد.

 

لامپ اضطراری آهنربایی دارای سه درجه تنظیم نور می باشد. ولتاژ این لامپ 220 ولت، توان مصرفی 5وات و همچنین بازدهی توان تا 5 وات می باشد. میزان روشنایی 200-300 لومن دارد و رده انرژی آن +A است که نشان دهنده مصرف کمتر می باشد. طراحی ویژه این لامپ باعث شده است در مواقع احتیاج به روشنایی بتوانید به سادگی نور کافی را رافراهم کنید تنها کافیست باتری را در محفظه قراردهید و این لامپ مقاوم را روشن نمایید و برای مدت طولانی از نور آن استفاده کنید.

قیمت این محصول60000 تومان



قیمت : 60,000  تومان
خرید پستی