خرید پستی برگ لباسشوییDizolveبسته 32عددی | خرید اینترنتی کالا MZPC

برگ لباسشوییDizolveبسته 32عددی
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 50,000  تومان
خرید پستی

برگ لباسشویی معطر دیزالو (Dizolve) بسته 32عددی

 

 

از آن جایی که لباس بیشترین تماس را با پوست دارد باید در انتخاب و حفظ آن دقت نمود، گاه پیش می آید که لباسی با جنس و طرحی مناسب خریداری نموده اید اما پس از شست و شو نرمی و لطافت آن از میان رفته و برای پوشاندن به کودک دیگر مناسب نمی باشد، این برگ لباسشویی کاملا ارگانیک بوده و دوست دار محیط زیست و پوست شما میباشد و بخصوص برای البسه نوزاد و افراد با پوستهای حساس توصیه می شود.

 

 

 

می توان با خرید برگ لباسشویی معطر دیزالو (Dizolve) هم لطافت مثال زدنی برای لباس تضمین نمود که دیگر نیازی به استفاده از نرم کننده وجود ندارد و هم کیفیت لباس کودک را به خوبی ثابت نگه داشت و بعلاوه شست و شویی بی عیب و نقص را تجربه نمود. با توجه به این که برگ لباسشویی معطر دیزالو (Dizolve) به سادگی در آب حل می شود و به عمق پارچه نفوذ می کند، پس از اتمام شست و شو اثری از مواد شوینده بر روی سطح پارچه باقی نمی ماند. در نتیجه از بروز حساسیت برای پوست لطیف و حساس کودک جلوگیری می نماید.

 

 

 

برگ لباسشویی معطر دیزالو (Dizolve) مخصوص ماشین لباسشویی بوده و می توان با آن لباس های کودک و بزرگسالان را به آسانی شست و آبکشی نمود بدون آن که به بافت لباس آسیب وارد شود و یا آن که لباس دچار زبری گردد. برگ لباسشویی معطر دیزالو (Dizolve) برخلاف باقی محصولات از روغن های گیاهی و حیوانی تهیه شده است لذا فاقد هرگونه مواد حساسیت زاست و بهترین شوینده برای لباس های کودکان و نوزادان، لباس های پشمی، پرده های توری و البسه ظریف می باشد. قدرت شویندگی برگ لباسشویی معطر دیزالو (Dizolve) به طور متوسط دو برابر سایر پودرهای شست و شوی است .

 

 

 

از طرف دیگر شست و شو با برگ لباسشویی معطر دیزالو (Dizolve) احتیاجی به استفاده از نرم کننده های پارچه ندارد لذا بر اثر شست و شو آسیب کمتری به الیاف پارچه وارد می گردد.نحوه استفاده  از برگ لباسشویی معطر دیزالو (Dizolve) بسته 32 عددی به این شکل است که یک برگ را داخل ماشین لباسشویی قرار داده اقدام به شستشو نمایید . برای لباس ها با حم کم میتوان از نصف یک برگ و برای لباس های ضخیم و پشمی با حجم زیاد میتوان از 2 برگ دیزالو استفاده نمود .

 

 

 

ویژگی های محصول:

نوع محصول : برگ لباسشویی

 تعداد در بسته : 32عدد
 مناسب برای شستشوی روزانه و انواع البسه کودک و بزرگسال
 ضد حساسیت های پوستی و کاملا ارگانیک
 بدون آنزیم و حفظ دوام تار و پود البسه
 فاقد مواد شیمیایی و آنزیم ها (بدون کف کردن)
 بدون نیاز به استفاده از نرم کننده ها
 مبدا برند : کشور کانادا
محافظت از قطعات ماشین لباسشویی در مقابل رسوب مواد شیمیایی.
هر بسته 32عددی معادل 8 تا 10 جعبه پودر لباسشویی می باشد.
بدون نیاز به پیمانه
دارای تاریخ مصرف ۴ ساله
هر بسته ی 12تایی قادر به شستن ۱۶۰ الی ۲۲۴ کیلوگرم لباس
این محصول کف نمی کند
 
 
قیمت این محصول 50000 تومان


قیمت : 50,000  تومان
خرید پستی